Blog Arşivi

12 Kasım 2009 Perşembe

Hoca neden intikam alır?

Hiç anlamadığım bir olaydır. Koskoca adam veya kadın üniversite bitirmiş, gelmiş bilmem kaç yaşına, yıllarca okumuş,araştırma yapmış,lisansüstü doktora derken akademisyen olmuş. Bilimin içine içine girmiş insanlar bu insanlar, özellikle bizim okuldakiler. Hepsinin bir Amerika macerası mevcut akademide, aman eksik olmasın.
90 kişilik ders, ve sadece 20-25 kişi amfiye gidiyor. Sebebi hocanın kötü anlatması değil dersin çok karışık olması. Ama sonuçta sınıfın yarısından çoğu dersleri takip etmiyor. Bunun farkında olan hoca gelmeyenlerden intikam almak için, "alın içinizde hissedin", "oh be nasılda geçirdim soruları" demek için birnevi, soruları dayar. Gelmeyenleri cezalandırır kendince. Haklı veya haksız orasına değinmeyeceğim meselenin. Asıl olay burada, beni ilgilendiren olay; kurunun yanında yaşında yanmasıdır. Ben sene başından beri bütün derslere gitmişim not tutmuşum anlamaya çalışmışım (en önde bile oturdum o kadar yani) ve sınava günlerce, saatlerce çalıştım. Peki karşılığı bu mu?
Bakalım kısmet finale artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder