Blog Arşivi

17 Kasım 2009 Salı

postu deldirdik..

meğer herşey yalanmış. Delikanlılık falan hepsi içi boş şeylermiş. Orda burda boşu boşuna adamız diye geziyormuşuz, bir iğneyle hepsi uçtu gitti. Soğuk algınlığı, öksürük, derken ateşte vurdu bizi. Gittik sağlık merkezine tonla test yaptılar sonra dediler ki iğne olacaksın. Tamam dedim bende sandım ki, normal koldan insan gibi iğne olacağım. Anam.. "kalçanızı açın" dedi. Ben bir anda afalladım, "Ne diyon lan sen" diyesim geldi içimden. Sadece "Kalçamı? Yoksa oradanmı iğne yapacaksınız?" dedim. Hemen sonrasında soğuk bir evet yanıtı aldım.

Ulan yapılırmı bu bana, aslan gibi delikanlıya kase açtırılırmı, başka iğne yapacak yermi kalmadı yani koskoca vücutta? Nedir bu kase deliliği kardeşim?? Bu zamana kadar hamdolsun idare ettik orda burda açmadık oramızı buramızı ama burada mertlik bozuldu. Nası bakacam ben bundan sonra insanların yüzüne? Zaten yedik iğneyi yürümem değişti hemen. Ayrıca iğneyi yaptı sonrasında hiçte keşkül titretmesi yapmadı, yaptı ve gitti.

Evet bunlar kalçamı açmamı söylemesinden, iğneden sonraki ilk 5 saniyeyi içine alan 20-25 saniye boyunca düşündüklerimdi. Sonra "oha olm kendine gel ateşin düşsün diye iğne oluyosun, bu insanlarda meraklı değil senin bir taraflarını görmeye.." dedim kendi kendime =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder