Blog Arşivi

8 Kasım 2009 Pazar

ilk göz ağrısı

Facebook twitter derken bu camianın içine baya girdik bizde. resmen köşe yazarı gibi olduk twitterda okuduğum, takip ettiğim bütün köşe yazarlarını izliyorum hatta bende bir iki birşey yazdım. Gelelim neden bu blog işine girdiğime. Öncelikle şunu söyleyeyim okulumda müthiş bir blog açma furyası varmış, benim bunla alakam yoktur. Aldıktan sonra birkaç arkadaşa söylediğimde "aa sendemi?", "vay sende aldın demek" gibi tepkilerle karşılaştım. Sonra anladım yani böyle birşeyin olduğunu, ilk tepkimde "abi valla bilmiyodum ben öyle bi iki satır karalayacam" oldu. Alış hikayem budur yani, fazla çetrefilli değil gayet sade bir giriş yapayım dedim. Bende bi açılım yapayım dedim yani=)

Şu an radyoda ricky martin'in 10 yıllık şarkısına denk geldim, bu bi işaret olabilr, bu şarkıyla bugünü kapatalım..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder